З метою забезпечення освітніх послуг для всіх учасників освітнього процесу, в тому числі й для учнів з ООП, створені сприятливі умови для навчання, а саме
доступність прилеглої території до будівлі закладу освіти;
кольорове маркування сходів,
усунення порогів,
наявні засоби візуалізації (планшети),
організовуються корекційно-розвиткові заняття,
наявні підручники та методична література для роботи з дітьми з ООП
усі основні приміщення закладу освіти мають природнє освітленння.
у закладі дотримується тепловий режим. Працює харчоблок. Забезпечується систематичне регулярне вологе прибирання та провітрювання класних приміщень. Шкільна і пришкільна територія у належному стані.
Оскільки приміщення школи збудоване у 1934 році, технічні характеристики будівлі не дають можливості забезпечити доступ до кабінетів для дітей з порушенням функцій опорно-рухового апарату.